Genel

İçişleri Bakan Yardımcısı Ali Çelik " Bu topraklara geldiğimde yeniden heyecanlanıyorum"

İçişleri Bakan Yardımcısı Ali Çelik " Bu topraklara geldiğim zaman yeniden heyecanlanıyorum"

İçişleri Bakan Yardımcısı Ali Çelik, Kütahya ziyaretinde yaptığı samimi açıklamalarla dikkat çekti. Bir dönem Kütahya Valiliği görevinde de bulunan Çelik, kente olan gönül bağını anlatarak, Kütahya'nın hayatındaki özel yerini vurguladı. Yıllar boyunca eğitimden meslek hayatına kadar birçok önemli dönüm noktasında Kütahya'nın bulunduğunu belirten Çelik, şehre her gelişinde aynı heyecanı hissettiğini söyledi.

Valilik makamında gerçekleştirilen ziyarette konuşan İçişleri Bakan Yardımcısı Ali Çelik, Kütahya’da bulunmaktan büyük mutluluk duyduğunu ifade ederek kendisine gösterilen ilgi ve misafirperverlikten dolayı teşekkür etti.

Konuşmasında Kütahya ile olan bağlarının yalnızca bürokratik görevlerden ibaret olmadığını dile getiren Çelik, hayat hikâyesinin önemli bir bölümünün bu şehirde şekillendiğini anlattı.

“Hem Uşaklı olmam, hem burada okumuş olmam, hem Kütahya'dan kaymakam adayı olmuş olmam, hem de Kütahya Valiliği yapmış olmam nedeniyle bu şehirle aramızda çok güçlü bir gönül bağı oluştu. Kütahya, hayat yolculuğumun birçok önemli dönemine ev sahipliği yaptı. Bu nedenle her gelişimde geçmişten bugüne uzanan pek çok hatıra yeniden canlanıyor” diyen Çelik, kentin kendisi için sadece görev yaptığı bir şehir değil, aynı zamanda hayatının önemli bir parçası olduğunu ifade etti.

“Kütahya benim için ayrı bir anlam taşıyor"

Kütahya’ya her ziyaretinde duygulandığını belirten Çelik, sözlerini şöyle sürdürdü:

“Bu topraklara geldiğim zaman içimde yeniden bir heyecan, yeniden bir kıpırtı başlıyor. İnsan bazen bazı şehirlerle tarif edilmesi zor bir bağ kuruyor. Kütahya da benim için böyle bir şehir. Burada yaşadığım hatıralar, kurduğum dostluklar ve birlikte çalıştığımız insanlar, bu şehri benim için çok daha anlamlı hale getiriyor. Bu heyecan da aslında insanın içinde taşıdığı sevginin ve aidiyet duygusunun bir göstergesidir.”

“Kütahya'nın geleceğine inancım tam ”

Kütahya'nın sahip olduğu potansiyele dikkat çeken İçişleri Bakan Yardımcısı Ali Çelik, şehrin her geçen gün daha da geliştiğini belirtti. Kamu kurumları, yerel yönetimler ve vatandaşların ortak gayretiyle Kütahya'nın geleceğe emin adımlarla ilerlediğini ifade eden Çelik, mevcut çalışmaların meyvelerini önümüzdeki yıllarda daha güçlü şekilde vereceğine inandığını söyledi.

Vali Musa Işın başta olmak üzere şehirde görev yapan tüm yöneticilerin büyük bir özveriyle çalıştığını belirten Çelik, “Kütahya'nın sahip olduğu birlik, beraberlik ve çalışma kültürü şehrin gelişimindeki en önemli güçlerden biridir. Bu uyum ve iş birliği sürdükçe Kütahya'nın çok daha iyi noktalara ulaşacağına yürekten inanıyorum” dedi.

“Güzel insanlar şehri Kütahya ”

Kütahya halkına özel bir parantez açan Çelik, kentin en büyük zenginliğinin insan kaynağı olduğunu vurguladı.

“Kütahya, iyi insanların, güzel insanların şehridir. Görev yaptığımız dönemlerde de bunu yakından gördük. Samimiyetiyle, misafirperverliğiyle, devletine ve milletine bağlılığıyla her zaman örnek bir şehir olmuştur. Bu özellikler Kütahya'yı diğer şehirlerden ayıran en önemli değerlerdir” ifadelerini kullandı.

“Merkez ve 5 ilçenin fahri hemşehrisiyim"

Konuşmasının sonunda Kütahya halkına selamlarını ileten Çelik, merkez ve beş ilçede fahri hemşerilik unvanına sahip olmasının kendisi için büyük bir onur olduğunu belirtti.

“Kütahya'nın merkezinde ve ilçelerinde fahri hemşeri olarak kabul edilmek benim için son derece kıymetli bir anlam taşıyor. Bu gönül bağı hayatım boyunca devam edecek. Tüm hemşerilerime en kalbi selam ve sevgilerimi iletiyorum” diyen Çelik, Kütahya'nın her zaman gönlünde ayrı bir yere sahip olacağını sözlerine ekledi.